چهارشنبه ۲۵ مرداد ۰۲ ۱۳:۲۷ ۴۲ بازديد
پانسیون مطالعه در اصفهان دکتر آذین گازر drazingazor 1402.05.25
* فراداده مقاله مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت نتایج این مطالعه از طریق بررسی مقالات بازاریابی تاثیر پانسیون مطالعه از بخش LIS به دنبال درک تأثیر همهگیری بر بازاریابی کتابخانهای بود. این بر این فرض استوار است که الگوهای موجود در مضامین بررسی شده در مقالات پژوهشی و حرفه ای در زمینه بازاریابی به عنوان نماینده ای برای فعالیت های بازاریابی که در کتابخانه ها اتفاق می افتاد عمل می کنند. این مقالات همچنین الگوهای انتشار را در طول و بعد از همه گیری نشان می دهد. اولین مشاهدات حاصل از این تجزیه و تحلیل، تفاوت در بود موضوعات مقاله مقالات بررسی شده در این بررسی طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهند. برخی به صراحت بازاریابی را در رابطه با همهگیری COVID-19 توصیف کردند، در حالی که برخی دیگر بینشهای کلی بازاریابی را مستقل از همهگیری ارائه کردند. کدگذاری استقرایی برای شناسایی کدها از مجموعه مقالات پانسیون مطالعه در اصفهان دکتر آذین گازر drazingazor استفاده شد. این کدها و مقالات نماینده در زیر مشخص شده است. بحث شوتیک در توصیف بازاریابی کتابخانهای در دوران «پس از کووید» نوشت: «نه چیز زیادی، و در عین حال خیلی تغییر کرده است
- ۰ ۰
- ۰ نظر